انواع مدل شمع فانتزی و تزئینی | بیش از 40 مدل

شمع سازی از جمله هنرهای جذابی است که به وسیله آن می توان کسب درآمد نیز داشت. بسیاری از افراد بعد از آموزش شمع سازی هنگامی که قصد دارند تا شروع به ساخت شمع کنند نمی‌دانند به سراغ چه مدل هایی بروند. برای ساخت یک شمع فانتزی مناسب، باید به عوامل مختلفی توجه کرد؛ از جمله محیطی که قرار است در آن استفاده شود، رایحه‌ای که مد نظرتان است و البته، سبک دکوراسیونی که می‌خواهید شمع با آن هماهنگ باشد. در ادامه مدل های مختلفی از شمع تزئینی و فانتزی قرار گرفته است و می توانید از بین مدل های مختلف، مدل مناسب سلقه خود را پیدا کنید.

شمع فانتزی طرح کفش

شمع دکوری طرح اساطیر یونان

شمع فانتزی کره ماه

شمع فانتزی طرح مهره های شطرنج

بهتر است هنگام انتخاب مدل شمع خود، به کاربردی که از آن انتظار دارید نیز فکر کنید. معمولا بیشتر شمع های فانتزی، کاربرد تزئینی دارند پس باید متناسب با سایر اجزای دکوراسیون انتخاب شوند. برای مثال مدل های بالا برای دکوراسیون اتاق پسرانه می تواند گزینه خوبی باشد.

شمع تزئینی طرح ماه شمع دکوری زیبا شمع دکوری

شمع فانتزی کره ماه شمع دکوری زیبا شمع تزئینی ادمک

شمع دکوری و فانتزیشمع دکوری رنگیشمع فانتزی سبز شمع دکوری زیبا شمع تزئینی دوتایی طرح آدمک شمع فانتزی صورتی شمع فانتزی دکوری شمع تزئینی شکلی شمع فانتزی طرح کاموا مدل شمع تزئینی طرح صدف شمع تزئینی استوانه ای

مدل های بالا نیز همگی طراحی مینیمالی دارند و از آن ها می توان داخل اتاق ها و بخش هایی که این نوع طراحی دارند استفاده کرد. معمولا برای این نوع شمع ها از رنگ های پاستلی استفاده می شود.

شمع تزئینی طرح خرس

شمع فانتزی طرح قلب

شمع تزئینی طرح ماه

شمع فانتزی طرح درخت کریسمس

شمع فانتزی دسته گل

در آخر نیز چندین مدل شمع تزئینی با طراحی مختص به خانم ها آورده شده است. از این نوع مدل شمع فانتزی برای هدیه نیز می توانید استفاده کنید. برای این نوع شمع ها هم میتوان از رنگ های شادتر مثل صورتی یا سبز استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا