انبار و مرکز پردازش سفارشات جدید هنری

 

 انبار و مرکز پردازش سفارش های هنری حدود ۳ سال در منطقه مرزداران در کنار واحد اداری مجموعه قرار داشت .اما با توجه به  رشد و گسترش هنری  ، نیاز  به فضای بزرگتری جهت پردازش سفارشات با سرعت بالا و همچنین انبارش کالا جهت افزایش موجودی بود.  به همین جهت از ابتدای اردیبهشت سال ۹۷  برنامه ریزی های مربوط به جابجایی انبار و  مرکز پردازش سفارشات جزء اولویت های مجموعه قرار گرفت و جستجو برای پیدا کردن مکان جدید انبار  آغاز شد.پیدا کردن مکان جدید کار نسبتا سختی بود، با توجه به اینکه شرایط اقتصادی در حال تغییر شدید بود و قیت ها هیچ ثبات مشخصی نداشت. بلاخره در اوایل تیر ماه مکان مورد نظر در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج انتخاب شد. و حالا باید برنامه ریزی ها جهت جابجایی صورت میگرفت .

اما با توجه به اینکه انبار جدید، سال ها بدون استفاده بوده و کالاهای هنری نیاز به محل نگهداری با شرایط متفاوتی دارند پس در نتیجه عملیات بازسازی مکان جدید از ۱۵ تیر ماه شروع شد.

 تیم عملیات هنری ، شبانه روز تلاش کردند تا در این مدت علاوه بر اینکه هیچ خللی در پروسه آماده سازی و  ارسال سفارشات  مشتریان پیش نیاید همزمان بازسازی انبار هم انجام شود.حالا ۲۷ تیرماه هست و مرکز پردازش هنری آماده انتقال….

 از روز ۲۸ تیر ماه ارسال و آماده سازی سفارش ها متوقف شد و تمام تیم ۲۰ نفر هنری مشغول بسته بندی محصولات جهت انتقال به انبار جدید و تیم دیگری در مکان جدید مشغول نصب و آماده سازی قفسه ها شدند.

انتقال بیش از شانزده هزار قلم کالا کار بسیار دشواری بود . تمامی محصولات باید به نحوی بسته بندی میشند که در حین جابجایی هیچ آسیبی نبینند و هنگام چیده شدن در قفسه های جدید بتوان آنها را از یکدیگر تشخیص داد تا زمان کمتری صرف چیده شدن آنها گردد.

روز موعود فرا رسید، جمعه ۲۹ تیر اثاث کشی از ساعت ۷ صبح شروع شد…

تمام تیم عملیات هنری بی وقفه تا ۱۲شب مشغول به کار بودند تا توانستند در یک روز همه محصولات و وسایل را منتقل کنند .  تا بتوانیم سریع تر ارسال سفارش مشتریان عزیزمان که با صبوری منتظر پایان جابجایی و ارسال سفارششان بودند را انجام دهیم.

از شنبه ۳۰ تیر ماه عملیات چینش محصولات در قفسه هایی که حالا آماده بودند شروع شد. همه محصولات باید در مکان مشخص شده  تک به تک چیده میشدند و مکان جدید آنها در سیستم ثبت میشد. تا برداشتن هر یک از آیتم های سفارش مشتریان از قفسه ها بدون مشکل و با سرعت بالا انجام شود.

در نهایت در روز یکشنبه ۳۱ تیر عملیات انتقال به پایان رسید و از روز دوشنبه ا مرداد اماده سازی و ارسال سفارش ها شروع شد.

در تمام این ۴ روز همه تیم بیست نفره هنری بدون وقفه و شبانه روز تلاش کردند تا توانستیم در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به انبار و مرکز پردازش جدید هنری منتقل شویم و به خدمات رسانی به شما عزیزان ادامه دهیم

اکنون انبار و مرکز پخش سفارشات هنری با ظرفیت ۳ برابر بیشتر نسبت به مکان قبل آماده ارائه خدمات به خانواده خود میباشد .

با کمک خدا و یاری تیم عزیزمان از این پس مشکلات مربوط به پردازش سفارشات و موجودی محصولات برطرف میگردد.

ممنون از همه شما عزیزان که در این مدت با صبوری کم و کاست های مجموعه را نادیده گرفتید و در کنار ما هستید

 

دکمه بازگشت به بالا