آموزش استفاده از ماژیک پاک کننده

سلام خدمت مخاطبان دوست داشتنی وبلاگ “هنری”،

امروز با امید به اینکه بتوانیم کمکی هرچند ناچیز در جهت آموزشِ هنری تازه به شما کرده باشیم، قصد داریم مروری بر چندی از احتیاجات اولیه برای یادگیری هنر چرم دوزی، از جمله آشنایی با ابزار کار چرم دوزی و نحوه کار با اونها بیندازیم.

اگر آشنایی زیادی با هنر چرم دوزی ندارید، نگران نباشید چرا که با فراگیری نحوه کار با ابزار مورد استفاده در این هنر و نحوه اجرای دوخت بر روی چرم که در پستی دیگر به اون خواهیم پرداخت، میتوانید همراه با “هنری” و آموزش هایی که پیش تر در وبلاگ قرار گرفته و یا در آینده قرار میگیرد، پروژه های هنری خودتان رو آغاز کنید و از اجرای این هنر لذت ببرید.

در کار چرم دوزی بعد از اینکه وکتور رو روی چرم پیاده کردید و با سوراخ کن دستی سوراخش کردید میخواهید اثر خودکار رو از روی اون پاک کنید یا اینکه ممکن است به اشتباه خطوطی رو روی چرم بکشید و یا حتی پیش می آید بعد از کشیدن یک نقش با خودکار روی چرم، از زدن اون نقش به خصوص به کل صرف نظر کنید، در این حالت چه کاری میتوان کرد تا طرحی که بر چرم زده اید رو پاک کنید؟

در این موقعیت استفاده از ماژیک پاک کننده بهترین راه برای پاک کردن نقش های روی چرم است، که آموزش اون رو میتوانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

 

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

                 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا