• سایر
  • down arrow black small

    اینجا هستید

    هنریوسایل رزینتزئینات رزین

    استیکر رزین

    فیلترها
    فیلتر کردن محصولات
    عدم نمایش محصولات ناموجود
    موجود بودن/نبودن
    قیمت
    از (تومان)
    تا (تومان)

    مرتب‌سازی براساس :

    جدیدترین
    فیلترهای اعمال شده :

    استیکر رزینی؛ انواع استیکر مولتی استایل رزین

    استیکر رزینی یا ورق مولتی استایل نوعی ورق پلاستیکی نازک است که یک لایه مشکی و یک لایه نقره ای یا طلایی دارد. مولتی استایل ها به عنوان ورق استیل و طلایی پلاستیکی در کنار سایر یراق آلات تزئینی جزو طلق های پرکاربرد در صنعت هستند. از جمله استفاده هایی که از استیکر رزینی یا مولتی استایل می شود این است که از آن در صنعت تزیینات رزین استفاده می شود. بطوری که در انتهای کار و قبل از ریختن رزین شفاف برروی کار، باید وسیله تزیینی که استیکر رزینی است را داخل طرح قرار دهید و سپس رزین را برروی آن بچسبانید.

    دقت کنید که عموما برروی استیکر های رزینی یک نوار بسیار نازک پلاستیکی وحود دارد که باید قبل از ریختن رزین، آن پلاستیک را از استیکر رزینی جدا کنید تا نمای اصلی استیکر مولتی استیکر شما نمایان شده و زیبایی بیشتری را به اثر شما القا کند.

     

    قیمت استیکر رزینی در بازار چقدر است؟

    قیمت استیکر رزینی معمولا متنوع بوده و بر اساس رنگ، سایز، جنس و طرحی که دارد قیمت گذاری و مشخص می شود. بعنوان مثال قیمت استیکر رزینی رینگ پره  متوسط 19.5 سانتی متر برابر با 36000 تومان است. اما همین محصول فقط با ابعاد بزرگ تر مثلا 29 سانتی متر، قیمتی برابر با 50 هزار تومان پیدا خواهد کرد.

    طرح ها و رنگ های استیکر رزینی بسیار متنوع است، استیکر رزین مولتی استایل در هنر رزین مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب برای داخل رزین و تابلوهای هنری است و داخل رزین تغییر رنگ نمی دهد.

     

    استیکر رزینی چگونه ساخته می شود؟

    استیکرهای رزینی اغلب از ورق های مولتی استایل تولید می شوند. بطوری که ورق های مولتی استایل را در داخل دستکاه برش لیزر قرار داده و طرح مورد نظر را از طریق سیستم به دستکاه ارسال می کنند تا دستگاه برش طبق الگو برروی ورق مولتی استایل برش بزند. با توجه به اینکه استیکرها با دستگاه لیزر برش داده می شود وجود کمی اثر سوختگی در کناره ها اجتناب ناپذیر هست.

     

    از ورق مولتی استایل چه چیزهایی می توان ساخت؟

    شما می تواتنید تمام ایده ها و خلاقیت های دو بعدی خود را از طریق برش لیزر بر روی ورق مولتی استایل بصورت استیکر رزینی پیاده سازی کنید. فقط باید در نظر داشته باشید که باتوجه به برش ورق توسط لیزر، باید فاصله خطوط برش از یکدیگر بطوری باشد که دستگاه توانایی تشخیص این موضوع را داشته باشد و اشتباها خطوط را با یکدیگر ادغام نکند و به طرح کلی شما آسیبی وارد نشود.

     

    استیکر رزینی از کجا بخرم؟

    برای خرید استیکر رزینی می توانید از مراکز فروش لوازم تزیینی و دکوری موجود در سطح شهر اقدام کنید و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند سایت هنری، اقدام به بررسی، مقایسه و انتخاب و خرید استیکر رزینی در طرح ها و رنگ های گوناگون کنید.

    همچنین شما می‌توانید انواع دیگر وسایل تزئینات رزین مانند گل خشک شده را از سایت ما خریداری کنید.

    image

    phone

    تلفن پشتیبانی

    021 91003037

    از آخرین آموزش‌ها، محصولات و تخفیف‌ها باخبر شوید!

    هنری در شبکه‌های اجتماعی

    با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید

    logo
    هنری تحقق رویای هنرمندانه ی تو

    خیابان تیموری نبش ابراهیمی مجتمع مهر نگار (فروش حضوری نداریم)

    logo-samandehi

    تمامی حقوق برای شرکت هنربخشان نوین شایگان محفوظ است و انتشار با ذکر دقیق مطلب و لینک به سایت هنری بلامانع است