آموزش جلیقه بافتنی زنانه

 

با سلام. امروز می خواهیم نحوه بافت جلیقه زنانه را خدمتتان آموزش دهیم.

این جلیقه برای افرادی در سایز 38-40 می باشد. با ما همراه باشید.

همچنین لازم به ذکر است که اگر تجربه بالایی در بافتن دست پوش نداشتید، می توانید از فیلمهای ذیل جهت فراگیری پیش نیاز های مربوط به آموزش این دست پوش بهره ببرید:

  1. آموزش سر انداختن بافتنی دو میل
  2. آموزش کور کردن در بافتنی دو میل
  3. آموزش ساده بافی با دو میل
  4. آموزش بافت رکن یا ابری

مرحله اول: جلو

با کاموا اکریل تاب 38 دانه سر انداخته، 2 رج رکن بافته و بعد، بصورت 1 رج رکن، 3 رج ساده تکرار کرده، 25 سانتی متر می بافیم. بعد از آن، بصورت تکرار 1 رج رکن با نخ 1900 و 3 رج ساده با نخ 3366 بافته، قد بافت به 40 سانتی متر که رسید، برای یقه از یک طرف در هر رج برگشت 1 دانه کور می کنیم. پس از 5 سانتی متر با نخ 1900 بصورت 3 رج ساده، 1 رج رکن ادامه می دهیم. قد بافت به 45 سانتی متر که رسید، برای حلقه آستین از طرف دیگر در طول 13 سانتی متر در رجهای رفت و برگشت 1 دانه کور می کنیم. به اندازه 5 سانتی متر که دانه باقی ماند بدون کور کردن ادامه می دهیم تا اینکه قد آستین به 22 سانتی متر برسد.

مرحله دوم:

پشت: با نخ 3366 بورجوم اسپورت بصورت تکراری 1 رج رکن، 3 رج ساده، 60 سانتی متر می بافیم. برای حلقه آستین از هر دو طرف 3 دانه کور کرده، در رجهای رفت بعدی به کور کردن 1 دانه از هر دو طرف ادامه می دهیم. 38 دانه که باقی ماند، همه را کور می کنیم.
برای مشاهده لیست قیمت انواع کاموا روی لینک زیر کلیک کنید:

مرحله سوم:

لبه: از آستین، جلو و یقه دانه در آورده، 2 رج رکن می بافیم.

اگر به بافتنی و قلاب بافی علاقه دارید پیشنهاد میکنم تریکو بافی رو شروع کنید و از آموزش بافت سبد تریکو هنری استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا