آموزش بافتنی مدل بامبو با دو میل

 

دوستان و همراهان عزیز هنری سلام  :-D برای شمایی که دنبال بافت های متنوع و جذاب هستین آموزش بافتنی مدل بامبو با دو میل را براتون آماده کردیم . بافت مدل بامبو از انواع بافت هاست که میتونید برای بافتن لباس و شال و… ازش استفاده کنید. برای این بافت لازمه که حتما آموزش های پیش نیاز رو یاد گرفته باشید. اگر هنوز به این آموزش ها تسلط ندارید به آموزش بافتنی مراجعه کنید. برای شروع این آموزش با ما همراه باشید.

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز بافتنی بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

      

فیلم آموزش بافتنی مدل بامبو با دو میل رو حتما یک بار کامل ببینید و بار دوم با آموزش پیش بروید.

توضیحات زیر برای درک بهتر نحوه ی اجرای بافت بامبو است که به شما کمک میکند راحت تر این بافت رو اجرا کنید.

1- رج 1: همه دانه ها از رو بافته می شوند .

2- رج 2 : دانه اول را بدونه بافته شدن  به میل وارد می کنیم  سپس یک ژته انداخته دو دانه بعد به زیر بافته می شوند. سپس با میل دست چپ ژته ای که گرفتیم را به روی دودانه بافته شده در میل موجود در دست راست میکشیم، بعد از رد شدن از سر میل رها می کنیم .

3- رج 3: همه دانه ها از رو بافته می شود. رج 2 یک رج در میان تکرار می شود .
بافتن انواع مدل بافتنی نیاز به دقت و سرعت عمل داره پس حتما قبل از اجرای مدلهای بافتنی حتما تمرین کنید تا هنگام اجرای کار بافتتون کثیف یا شل و نامنظم نشه. ;-)

امیدوارم از آموزش بافتنی مدل بامبو با دو میل لذت برده باشید.

هنر بافتنی به تمرین و دقت زیاد نیاز داره و اگر هنوز مهارتتون در این این هنر کامل نیست آموزش های زیادی در وبلاگ ما براتون در نظر گرفته شده تا بتونیم شما رو تشویق کنیم که با سرعت بیشتری یاد بگیرید و دست بافت های خودتون رو بپوشید.

اگر به هنر بافتنی و قلاب بافی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد میکنم به آموزش تریکو بافی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا