آموزش نقاشی سه بعدی با رزین

 

یکی از کارهایی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده نقاشی های سه بعدی با رزین است . این نقاشی ها به قدری واقعی هستند که باور خیالی بودن آن ها سخت است. در نقاشی سه بعدی باید در نقاشی و طراحی با قلم توانمند باشید .برای شروع کار من یک طرح ساده را برای شما آماده کرده ام تا باروند کار به خوبی آشنا شوید.

مواد و ابزار مورد نیاز

رزین
قلمو
رنگ اکریلیک زرد ، قرمز ، نارنجی ، سفید ، توسی ، سبز
پالت رنگ

در مرحله اول مقداری رزین کف ظرف مورد نظر می ریزیم و 24 ساعت زمان می دهیم تا خشک شود و به یک سطح شیشه ای تبدیل گردد.سپس شروع به نقاشی سطحی از گل می کنیم که قرار است لایه زیرین باشد ، در این بخش ساقه سبز به همراه چند گلبرگ را با قلم مو می کشیم  و با رنگ طوسی کمی آن ها را تیره می کنیم تا با نقاشی گلبرگ های دیگر حالت زیرین تری پیدا کنن.و اجازه می دهیم تا کاملا رنگ خشک شود و مجددا یک لایه رزین روی آن می ریزیم و اجازه می دهیم تا خشک شود.

در مرحله دوم  مجددا گلبرگ های جدید را می کشیم و با سایه زدن سعی می کنیم کار بعد داشته باشد. مجددا رزین را روی سطح می ریزیم و اجازه می دهیم تا کاملا خشک شود .

در مرحله بعد مجددا بین گلبرگ های خالی را با گلبرگ های سفید پر میکنیم . دقت کنید کشیدن گلبرگ ها به گونه ای باشد که کاملا گلبرگ های زیرین را نپوشاند و این گلبرگ ها قابل نمایش باشند ، علاوه بر این سعی کنید که از رنگ های دیگر برای ایجاد سایه استفاده کنید. و مرکز گل را به موازات گلبرگ ها در هر لایه رنگ آمیزی کنید

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

    

در این لایه پس از خشک شدن رزین بیشتر روی مرکز گل کار می کنیم و سعی می کنیم با رنگ نارنجی به آن سایه بدهیم . سپس روی گلبرگ های لایه پیشین با رنگ سفید رنگ آمیزی می کنیم و با ایجاد رگه هایی به واقعی تر شدن گلبرگ های گل کمک می کنیم.

در پایان پس از خشک شدن نقاشی لایه اخر یک لایه رزین روی آن می ریزیم و اجازه می دهیم تا خشک شود.

امیدوارم که این آموزش برای شما مفید باشد.

امیدوارم ازآموزش تکنیک نقاشی سه بعدی روی رزین  لذت برده باشید.

اگه  به دنبال آموزش جامع ماهی سه بعدی هستید می توانید در کلاس آموزش ماهی سه بعدی رزین شرکت کنید. 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا