آموزش ساخت بوک مارک فانتزی در 2 قدم ساده و جذاب

بوک مارک فانتزی کتاب یه راه ساده و جذاب و شیرین برای لذت بخش کردن کتاب خوندنه . این بار برای شما یک آموزش سریع، جذاب و کاربردی دارم. همین که این اموزش سریع و کاربردیه جذابش نمی کنه به اندازه ی کافی؟ عید وقت مناسبی برای کتاب خوندن و کتاب هدیه دادنه . برای همین، فک کردم وقت مناسبی هم برای درست کردن نشانگذار نشان کتاب هم هست. نشان کتاب ما قراره که با دکمه ساخته بشه. دکمه چیزیه که در خونه ی هر کدوم از ما ها به سادگی پیدا میشه و چیز دیگری هم که به سادگی پیدا خواهد شد، گیره ی کاغذه  بله! بیاید شروع کنیم و یک هدیه ی مناسب برای خودمون و خانوادمون درست کنیم.

بوک مارک فانتزی

آموزش ساخت بوک مارک فانتزی کتاب در 2 قدم

مواد لازم برای ساخت بوک مارک فانتزی کتاب:

 نمد 

گیره ی کاغذ 

دکمه 

چسب 

آموزش بوک مارک فانتزی انقدر ساده و دلچسب و البته ایمن هست که بخواید بچه ها رو هم در روندش درگیر کنید. فقط باید در استفاده از چسب داغ مراقبشون باشید.

قدم اول: رنگارنگ ترین دکمه ها

بوک مارک فانتزی

همه وسایلتون رو برای پیدا کردن دکمه های زیبا بگردید. اگر دوست داشته باشید می تونید اون رو از فروشگاه تهیه کنید.

دکمه های بسیار زیادی هستند که می تونند بوک مارک فانتزی کتاب شما رو خلاقانه کنند. و تمام زیبایی انجام این کار به همون ایجاد خلاقیتشه. من خودم عاشق رنگ های روشنم.

قدم دوم: اجرا

تمام کاری که لازمه بکنید اینه که پشت دکمه ها رو به گیره های کاغذ متصل کنید.بعد تکه ی کوچیکی از نمد رو ببرید و روی محل اتصال گیره و دکمه بچسبونید. نمد قراره که چسب رو محکم تر کنه و سطح نرم تر و تمیز تری ایجاد کنه تا تجربه ی استفاده از نشانک دکمه ای کتاب رو بهتر کنه. خیلی ساده است! نه؟

بوک مارک فانتزی

اگر دنبال ایده های باحال دیگه برای اجرا می گردید به این بخش از وبلاگمون سر بزنید!

فراموش نکنید همیشه می تونید برای دیدن آموزش های متنوع مربوط به نمد دوزی، به صفحه ی نمد دوزی مراجعه کنید. اگر به هنر نمد دوزی علاقه مند شدید میتونید برای دیدن آموزش های پایه به صفحه ی آموزش نمد دوزی مراجعه کنید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا