بافت پادری با منگوله کاموایی

اگر به دنبال بافت پادری با روشی آسان هستید این مطلب می تواند به شما کمک بزرگی کند. در این مطلب سعی شده تا آسان ترین روش برای بافت یک پادری زیبا و رنگارنگ عنوان شود.

این روش بافت هزینه ای برای شما ندارد. شما می توانید از کامواهای اضافه آمده در منزل استفاده کرده و این پادری زیبا را ببافید. فقط کافی است کمی حوصله و خلاقیت به خرج دهید.

بافت پادری

وسایل لازم برای بافت پادری

روش بافت پادری

در ابتدای کار این نکته را عرض کنم که تور مورد نیاز برای بافت را از ابزار فروشی ها و یا خرازی ها به راحتی می توانید تهیه کنید. ضخامت کاموای مورد نیاز برای بافت پادری نیز به سلیقه خودتان بستگی دارد. ولی من پیشنهاد می کنم که از کاموایی با ضخامت متوسط مثل کاموا اکریل بافت استفاده کنید.

مرحله 1

در این روش گل میز یا صندلی را وارونه کرده و کاموا را چند بار، به دور دو تا از پایه های آن بپیچید. دقت کنید که تعداد دوری که کامواها را می پیچید در هر بار باید مساوی باشد. چرا که ضخامت به دست آمده متفاوت می شود و ممکن است در زیبایی نهایی کار تاثیر منفی داشته باشد.

به شکل زیر دقت کنید.

مرحله 2

کامواهای پیچیده شده را از دور پایه ها خارج می کنیم. وسط کار را مشخص کرده و با یک نخ گرهی می زنیم. حالا باید از هر طرف طبق شکل زیر به فاصله 3 سانتی متر به 3 سانتی متر  گره هایی را بر روی کامواها ایجاد کنیم.

مرحله 3

در این مرحله باید با استفاده از قیچی کاموا ها را بچینید. در تصویر بالا کاملا مشخص است. این کار را به طریقی انجام دهید که گره باز نشود. بهتر است از وسط هر قسمت ایجاد شده  قیچی کنید. بدین ترتیب در هر قسمت به دست امده یک گره وجود دارد که موجب می شود کار شما محکم شده و باز نشود.

مرحله 4

خوب حالا به تعداد مورد نیاز از این گلوله های کاموایی باید تهیه کنید. می توانید این گلوله ها را رنگی یا ساده و تک رنگ آماده کنید. حالا این گلوله ها را روی توری قرار داده و طبق شکل  نخ های اضاف آمده از هر گلوله را به زیر توری گره بزنید. با این روش گلوله های کاموایی بر روی توری فیکس شده و باز نمی شوند.

دیگر کار تمام است. زمانی که تمامی این گلوله ها بر روی توری سوار شدند دیگر پادری شما آماده است. تبریک می گویم.

این روش بافت بسیار ساده است و نیازی به قلاب و یا هیچ وسیله دیگری ندارد. با این روش افراد مبتدی و تازه کار که هنوز مهارت بافتن را کسب نکرده اند، به راحتی می توانند این پادری زیبا را ببافند.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

  • اگر علاقه من هستید که بافتنی با نخ های رنگارنگ تریکو را یاد بگیرید به صفحه آموزش بافتنی با کاموا تریکو مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا