آموزش تزیین هندزفری و کابل شارژر با نخ های رنگی

 

دوستای هنرمندم سلام  :-D تاحالا براتون پیش اومده که کابل شارژر موبایلتون یا هندزفری گوشیتون پوسته پوسته بشه یا رنگش کدر بشه و کثیف به نظر بیاد ؟؟؟ امروز براتون یه آموزش مهیج و کاربری و آماده کردیم که میتونین با استفاده از این مطلب تزیین هندزفری و کابل شارژر با نخ رو انجام بدین و از دیدن سیم کابل یا هندزفریتون لذت ببرید و از خراب شدن سریع اون ها جلوگیری کنین . با ما در آموزش تزیین هندزفری و کابل شارژر با نخ همراه باشین تا قدم به قدم باهم پیش بریم .

مواد و ابزار لازم برای تزیین هندزفری و کابل شارژر با نخ :

نخ 

قیچی

چسب 

هندزفری یا کابل

برای شروع کار نخ رو باز میکنیم و ابتدای نخ رو مانند تصویر زیر به سر سیم شارژر یا هندزفری گره میزنیم و محکم میکنیم .

برای محکم نگه داشتن گره از چسب استفاده میکنیم . میتونید از انواع چسبی که دارین استفاده کنید فقط دقت کنید که بعد از خشک شدن تغییر رنگ نده که در اخر تزیین سیمتون کاملا تمیز و زیبا باشه .

بعد از خشک شدن چسب شروع میکنیم نخ رو به دور سیم با دقت و کمی محکم میپیچیم بعد از 5 یا 6 بار که پیچیدیم نخ رو گره میزنیم. برای زدن گره نخ را از روی سیم رد میکنیم . مانند تصویر زیر

مانند تصویر زیر ادامه ی نخ را از زیر سیم رد میکنیم .

دوباره ادامه ی نخ را از روی سیم رد میکنیم  مانند تصویر زیر

حالا ادامه ی نخ را میکشیم تا گره سفت بشه مانند تصویر زیر

هر زمانی که نخمون تموم شد یا خواستیم از نخ با رنگ متفاوت استفاده کنیم ، نخ جدید را به اخرین گرهی که با نخ قبلی زده بودیم گره میزنیم و با چسب محکم میکنیم .

به همین روش تا اخر سیم را با نخ های رنگی تزیین میکنیم تا تمام سیم یک دست با نخ پوشیده شود .

کار تزیین هندزفری و کایل شارژر با نخ تموم شد و امیدوارم از این آموزش ساده و جذاب لذت برده باشید .

اگر به کارهای هنری و انجام خلاقیت های هنری علاقه مند هستین میتونید به کلاس های آموزشی مجازی سایت هنری مراجعه کنین و با دیدن این آموزش ها مهارت های هنریتون رو بیشتر کنید .

 

دکمه بازگشت به بالا