آموزش ساخت کیف پول منجوق بافی با قلاب

 

کیف پول ها اشیاء جدای ناپذیر افراد مخصوصا خانم ها هستند که نگهداری پول رو راحت میکنن و کمک می کندکیف های دستی ما مرتب و منظم باشند تا دسترسی به وسایل داخل کیف راحت تر میشه!

هر کسی دوست داره که وسایل خاص داشته باشه و ما اینجا به شما یاد میدیم که کیف پولی همراهتون باشه که خودتون با دستای هنرمند خودتون بافتید و شاید هم ایده ی مناسبی برای هدیه دادن به خانواده یا دوستانتون باشه.

فقط کافیه علاقه داشه باشید که یه کار هنری خوشگل رو با هم شروع کنیمheart

.

همچنین برای دیدن آموزش ساخت زیورآلات با منجوق میوکی به سایت هنری بروید

در این جلسه قصد داریم یه کیف زنانه ی منجوق بافی شده رو به شما آموزش بدیم.

می دونید که این تکنیک همون تکنیک منجوق بافی با قلاب هست.

منجوق بافی با قلاب به ما کمک می کنه که وسایلی ببافیم که استحکام کافی دارن و ابعاد بزرگتری نسبت به تکنیک های قبلی داشته باشند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای ساخت کیف منجوق بافی شده:

منجوق سایز 3 میلیمتر

کاموا

قلاب سایز 1.6 میلیمتر

دهانه کیف

سیم مفتول

سوزن

قیچی

برای شروع ابتدا باید منجوق های زیبامون رو وارد کاموا بکنیم بعد از اون بافت حلقه ی جادویی رو انجام بدید. برای این کار باید 8 تا زنجیر ببافیم. برای شروع کار ویدئوی زیر رو ببینید.

قسمت دوم : در این قسمت بعد از اینه که حلقه ی جادویی رو انجام دادیم رج اول رو می بافیم و منجوق ها رو به هر بافت اضافه می کنیم. به طوری که در هر بافت ردیف قبل دو تا بافت وارد شود.

قسمت سوم: در این قسمت ما رج های بعدی رو می بافیم . برای رج دوم باید در بافت اول دو تا بافت ساده انجام بدیم در بعدی یدونه و در بعدی دو تا همینطور ادامه می دیم تا به انتهای رج برسیم. برای رج سوم در اولین بافت یک بار می بافیم در دومی هم یک بار اما در سومی دو بار همین الگو رو تا آخر رج ادامه میدیم. برای رج چهارم باید در بافت اول دو بار و تا سه بافت دیگر هر کدام یک بار می بافیم و این الگو رو تا آخر رج ادامه میدیم. برای ردیف پنج در بافت اول تا پهارم یک بار می بافیم در بافت پنجم دوبار و همین الگو رو تا آخر ردیف ادمه میدیم. برای ردیف ششم نیز برای بافت اول دو بار و تا چنج بافت یک بار می بافیم و این الگو رو تا آخر ادامه میدیم.

قسمت چهارم: در این قسمت بافت رو ادامه میدیم به صورتی که کارمون به صورت کیسه مانند در بیاید. از ردیف هفتم به بعد باید یک بافت در هر بافت قبلی انجام بدهیم تا اینکه ردیف های ما به 20 برسه. در ردیف اخر که ردیف 21ام ما هست باید بدون منجوق در هر بافت یک بافت را انجام دهیم.

قسمت پنجم: این ویدئو قسمت آخر می باشد. در این مرحله آموزش می بینید که چطور دهانه ی فلزی کیف رو به کف پولتون متصل کنید.

بافت  کیف پول منجوقی  زیبای شما به اتمام رسید امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید. شما می تونید از رنگ های دلخواه خودتون استفاده کنید و یه بافت ریبا داشته باشید.

موفق باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا