آموزش رو لباسی بافتنی زنانه

با سلام. امروز نحوه بافت رو لباسی بافتنی زنانه را خدمتتان آموزش دهیم.

 این رو لباسی بافتنی با استفاده از حلقه بلند ساخته می شود.

با ما همراه باشید.

همچنین لازم به ذکر است که اگر تجربه بالایی در بافتن دست پوش نداشتید، می توانید از فیلمهای ذیل جهت فراگیری  پیش نیاز های مربوط به آموزش این دست پوش بهره ببرید:

  1. آموزش سر انداختن بافتنی دو میل
  2. آموزش بافت از رو با دو میل
  3. آموزش کور کردن در بافتنی دو میل
  4. آموزش ساده بافی با دو میل

 

مرحله اول:

با تخ سوپرلانا  میدی موزایک 53 دانه سر انداخته، 3.5 سانتی متر رو بافته، از یک طرف برای سجاف به ترتیب 6دانه رو، 1 دانه زیر، 4 زیر، 14 رو، 8 زیر، 14 رو، 4 زیر، 2رو  مدل درست کرده و نقشه را می بافیم. قد بافت به 33.5 سانتی متر که رسید، برای گودی کمر، از یک طرف هر 4 رج یک بار 5 دفعه 1 دانه کور می کنیم. قد بافت به 43.5 سانتی متر که رسید، از همان کنار کار، هر 4 رج یک بار 5 دفعه 1 دانه اضافه می کنیم. قد بافت به 63.5 سانتی متر که رسید، از همان کنار برای حلقه آستین 8 دانه میل اضافه می کنیم. 8 دانه را بین خود رو بافته، در این میان از بدن 7 دفعه 1 دانه کور می کنیم. برای سجاف حلقه آستین 8 دانه در طول بافت بافته می شود. قد بافت به 69 سانتی متر که رسید، برای گودی یقه از سمت دیگر جلو 8 دانه روی میل می گیریم. 8 دانه را بین خود رو بافته در این میان از دانه های بدن 10 دفعه 1 دانه کور می کنیم.

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

همه دانه ها با هم بافته می شوند. در این میان بعد از 8 دانه در هر رج رفت 5 دفعه 1 دانه کور می کنیم. قد بافت به 87 سانتی متر که رسید، سر شانه را کور می کنیم. 8 دانه روی سمت راست جلو را برای یقه پشت 21 سانتی متر بافته و دانه را کور می کنیم.

مرحله دوم:
پشت: 92 دانه سر انداخته، 3.5 سانتی متر رو می بافیم. مانند جلو مدل را بافته و گودی آستین را درست می کنیم. قد بافت به 87 سانتی متر که رسید، دانه ها را کور می کنیم.
مرحله سوم: نقشه بافت

 

 

مرحله چهارم: نتیجه نهایی

 

 

اگر به بافتنی و قلاب بافی علاقه دارید پیشنهاد میکنم تریکو بافی رو شروع کنید و از آموزش بافت سبد تریکو هنری استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا