چگونه کارت تبریک های زیبا درست کنیم؟

 

چگونه کارت تبریک های زیبا درست کنیم؟

این کارت های دست ساز با این که ساده هستند، اما ظاهر بسیار زیبایی دارند و به شما اجازه می دهند عشق خود را به عزیزانتان ابراز کنید. این کارت می تواند بسیار ایده آل باشد . شما می توانید آن را به کمک منابع ساده ای که در منزل دارید تهیه کنید. ما در این آموزش به عنوان نمونه یک کارت تبریک زیبا برای روز مادر می سازیم. پس با ادامه آموزش همراه ما باشید.

وسایل مورد نیاز :

کار خود را با  کشیدن طرح گل بر روی مقوا آغاز کنید. شما از هر کدام دو قالب نیاز دارید. دو قالب برای پایه ظرف و دو قالب برای حاشیه ظرف گل خود بکشید.

شما می توانید قالب حاشیه ظرف گل را به کمک سوراخ کن یا سایر موارد تمیز کنید اما انجام این کار ضروری نیست.  قالب خود را در موقعیت مناسب قرار دهید و آن را به کمک نوار چسب دوطرفه محکم نمایید.

سپس دو قسمت را به هم متصل کنید و اجازه دهید بالای ظرف گل باز بماند. این کار برای ایجاد مکانی برای قرار دادن کارت تبریک انجام می شود.

حالا بخشی از مقوای سفید را که به خوبی با ظرف هماهنگ است را برش دهید . این کار به شما اجازه می دهد فضای کافی در بالای طرح داشته باشید و گل هایتان را به آن وصل کنید.

برای ایجاد گل هایی که دوست دارید در این کارت به کار ببرید، گلبرگ های مختلف، گل های کاغذی و گل های رزینی را بردارید و در آن قرار دهید.

شما می توانید گل های پارچه ای را نیز با سایر گل هایی که دارید ترکیب کنید. همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد.

مقوای سفید را در جیب ظرف گل خود قرار دهید و در عین حال گل ها را به آن متصل نمایید. مطمئن شوید که به طور اتفاقی گل ها را به حاشیه ظرف گل خود نمی چسبانید. اگر این کار را انجام دهید نمی توانید کارت را بیرون بکشید. اگر گل هایی دارید که با هم هم پوشانی کرده اند، کافی است گلبرگ های بالایی از گل را چسب بزنید.

بعد از اینکه تمامی گل ها را در مکان خود قرار دارید می توانید برای تزیین ظرف گل خود از روبان های مختلف استفاده کنید.

من از استیکرهای الفبا برای نوشتن متن دلخواهم استفاده کرده ام. اما شما می توانید پیام شخصی خود را بر روی کارت بنویسید و ان را کامل کنید.

این کارت ها برای تولد، روز مادر و نیز جشن های مختلف عالی هستند. آن ها ظاهر زیبایی دارند و بر روی دیوار یا میز چشم نوازی می کنند.

چنانچه علاقه مندی به ساخت گل روبانی هستید به صفحه آموزش ربان دوزی مراجعه کنید.

منبع: thatssogemma.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا