• سایر
  • down arrow black small

    رنگ سرامیک یا رنگ لعاب سرد

    فیلترها
    فیلتر کردن محصولات
    عدم نمایش محصولات ناموجود
    موجود بودن/نبودن
    قیمت
    از (تومان)
    تا (تومان)

     

    معمولا برای ایجاد لعاب بر روی ظروف سفالی و سرامیکی از لعاب کوره ای استفاده می شود. بدیهی است که آبکاری کار چندان در دسترسی نیست. اما اگر بخواهیم بر روی این نوع ظروف نقش و طرح دلخواهمان را ایجاد کنیم و به کوره دسترسی نداشتیم، چه باید کنیم؟ در چنین موقعیت هایی به سراغ خرید رنگ لعاب سرد می رویم.

    رنگ لعاب سرد یا رنگ سرامیک چیست؟

    رنگ سرامیکی نوعی از رنگ است که برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده می شوند و سطح رنگ آمیزی شده با این رنگ ها کیفیتی همچون سرامیک های کوره ای را دارد. رنگ لعاب سرد قدرت پوششی بسیار بالایی دارد همچنین، برای خشک شدن نیازی به گرما و کوره ندارد. استفاده از رنگ سرامیک سطحی کاملا براق و صاف ایجاد می کند و کیفیت نهایی آن تفاوت چندانی با رنگ های کوره ای ندارد. رنگ لعاب سرد استحکام بسیار بالایی دارد، به همین دلیل تا حد زیادی در برابر خط و خش مقاوم هستند.  

    کاربرد رنگ لعاب سرد:

    رنگ لعاب سرد کاربردهای متنوعی می تواند داشته باشد. برای مثال در نقاشی آبستره و ایجاد جلوه ابر و باد بسیار مناسب هستند. در واقع از رنگ های سرامیکی در انواع هنر نقاشی دکوراتیو ، پتینه ، دکوپاژ ، کهنه کاری و غیره می توان استفاده کرد. در صورتی که برای بعضی هنر ها نیاز به بافت رقیق تری بود میتوان از بنزین یا تینر روغنی به عنوان حلال و رقیق کننده ی این رنگ ها استفاده کرد. برای استفاده از رنگ لعاب سرامیک، ابتدا باید ظرف یا هر سطح دیگری که قصد کار بر روی آن را داریم به طور کامل سمباده کشید تا پستی و بلندی ها از بین بروند همچنین باید دقت کرد که هیچ گونه گرد و خاکی بر روی سطح باقی نمانده باشد، وجود گرد و خاک باعث می شود تا رنگ به طور کامل بر روی سطح قرار نگیرد. در مرحله بعد با استفاده از رنگ اکریلیک سفید تمام سطح را می پوشانیم. سپس به کمک خمیر دورگیر طرح مورد نظر را بر روی آن باید رسم شود. در مرحله باید رنگ با کمک حلال رقیق شود و بعد از آن با استفاده از رنگ، لعاب را بر روی ظرف اجرا می کنیم. بعد از اتمام این مراحل باید برای مدت زمان کوتاهی ظرف در معرض هوای خشک قرار داد تا رنگ لعاب خشک شود.

    خرید و قیمت رنگ لعاب سرامیک:

    در بازار انواعی از رنگ لعاب سرامیک با برندهای متنوعی موجود است. هنگام خرید لعاب سرد باید به برند و فروشگاه توجه زیادی داشت. تهیه نمونه های بی کیفیت ممکن است محصولات هنری شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث خراب شدن آن ها شود.

    برای تهیه سایر مدل های رنگ دکوراتیو مثل اسپری رنگ دوپلی کالر کلیک نمایید

    phone

    تلفن پشتیبانی

    021 91003037

    هنری در شبکه‌های اجتماعی

    با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید

    logo
    هنری تحقق رویای هنرمندانه ی تو

    خیابان تیموری نبش ابراهیمی مجتمع مهر نگار (فروش حضوری نداریم)

    logo-samandehi
    logo-samandehi
    logo-samandehi

    تمامی حقوق برای شرکت هنربخشان نوین شایگان محفوظ است و انتشار با ذکر دقیق مطلب و لینک به سایت هنری بلامانع است