پترن شماره دوزی طرح خط کش

دوستان عزیزم سلام  ;-) براتون الگوی شماره دوزی طرح خط کش رو آماده کردیم که میتونید برای تزیین جامدادی، روی جلد دفتر و یا رومیزی میز تحریر  و … استفاده کنید. شماره دوزی هنر پر کاربرد و ساده ایه که به میتونید با استفاده از این هنر کیف و کفش و لباس و حتی تزیینات دکوراسیون رو تغییر بدید و ازش لذت ببرید.

اگر هنوز در این هنر مهارت لازم رو به دست نیاوردید، میتونید برای تسلط بیشتر در این هنر آموزش شماره دوزی را دنبال کنید. الگوهای شماره دوزی تنوع بسیار دارند و ما تلاش کردیم تا انواع الگوها را برای شما جمع آوری کنیم تا راحت تر بتونید طرح مورد نظرتون رو اجرا کنید. با ما همراه باشید.

برای دیدن لیست کاملی از الگوهای شماره دوزی روی لینک زیر کلیک کنید.

پترن شماره دوزی

کار با الگوی شماره دوزی طرح خط کش

برای شروع دوختن الگوی شماره دوزی طرح خط کش به وسایل زیر نیاز دارید:

ابعاد این الگو ۱۵ * ۱۵ سانتی متر و روی پارچه ۱۴ کانت سفید می باشد.

ابتدا تعداد خانه های الگو را شمارش میکنیم، ‎بعد پارچه را مطابق اندازه نقشه انتخاب میکنیم.

نقشه خوانی

بر روی هر نقشه رنگ ها را با حروف لاتین یا علامت های دیگر جداسازی کرده اند. در پایین هر نقشه جدولی هست که علامت هر رنگ روی نقشه را کنار شماره نخ که باید استفاده شود قرار داده است، مانند تصویر زیر:

روش دوخت

روش دوخت، ضربدری می باشد. یک دور رفت و دور برگشت دارد و حالت ضرب پیدا می کند.

در این کار، شمارش و دقت در دوخت بسیار مهم است، چون با یک دانه جابجایی تمام نقشه جابجا می شود. برای دانلود الگوی طرح خط کش در سایز اصلی بر روی «دانلود فایل الگو» در زیر کلیک کنید:

دانلود فایل الگوی شماره دوزی طرح خط کش

امیدوارم از آموزش و الگوی شماره دوزی طرح خط کش لذت برده باشید. اگر به هنر شماره دوزی علاقه مند شدید، میتونید برای دیدن آموزش ها، وسایل و موارد دیگر به صفحه شماره دوزی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا