فیلم آموزش بافت نخودی با دو میل

همراهان عزیز هنری سلام، امیدوارم از این روزهای زیبای پاییزی لذت ببرید. با یه آموزش جدید از بافتنی همرا شما هستیم. امروز براتون آموزش بافت نخودی رو آماده کردیم

بافت مدل نخودی کاربرد های زیادی دارد مثلا سجاف لباس یا دامن یا شال و کلاه و برای کشباف لباس دخترانه و سجاف یقه لباس و … همچنین از بافت نخودی برای بافت انواع تاپ هم استفاده میشود. برای اجرای آموزش بافت نخودی نیاز دارید که  سر انداختن، بافت زیر و رو ، کور کردن رو کاملا مسلط باشید. اگر هنوز در آموزش های پایه مهارت کافی به دست نیاوردین به آموزش بافتنی مراجعه کنید.

برای اجرای آموزش بافت نخودی به کاموا و میل بافتنی نیاز دارید که میتونید از سایت هنری تهیه کنید.

 

 

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

      

 

1- بافت نخودی در هنر بافتنی کاربرد های زیادی دارد پس باهم یادگیریش رو شروع میکنیم

رج اول: تمام دانه ها از رو بافته می شود.


2- رج دوم: سه تا دانه را یکی کرده و دانه بعدی را سه تا می کنیم.(سه تا کردن به معنای آن است که از داخل یک دانه یک حلقه میگیریم سپس ژته و پس از آن دومرتبه از داخل همان دانه یک حلقه دیگر در می آوریم )سپس به بافت ادامه میدهیم ( تا آخر رج به همین صورت ادامه میدهیم)

3- رج سوم: همه دانه ها از رو بافته می شود.

4- تا آخر بافت رج یک تا سه تکرار می شوند.

امیدورام از آموزش بافت نخودی لذت برده باشید.

 

هنر بافتنی خیلی گسترده است و بافت های زیادی با طرح های متنوع را شامل میشود . برای به دست آوردن مهارت کافی در این هنر نیاز به دقت و تمرین بسیار دارید تا هم سرعت عمل بیشتری داشته باشید و هم توانایی اجرای مدل های مختلف بافتنی را به دست بیارید.

منتظر آموزش های جذاب بعدی مون باشین:)

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا