چگونه جعبه هدیه هایی به شکل کیک برش خورده بسازیم؟

جعبه های کاغذی که به عنوان هدیه های دوست داشتنی در مراسم هایی نظیر تولد یا به میهمانان داده می شود در میان مردم بسیار محبوب هستند. این جعبه های دست ساز، کیک های کاغذی هستند که از 12 برش ساخته شده اند و هنگامی که کنار هم قرار می گیرند کیک  کامل و شکل دایره تشکیل می دهند. هر برش از کیک، ظرفی از کاغذ است که می توان آن را با شکلات، هدیه های کوچک یا هر چیز دیگری پر کرد و در اختیار مهمان ها قرار داد. هر برش از کیک معمولا از ورقه کاغذی( مقوا) 21.5 در 28 سانتی متر ساخته شده است.

کافی است پی دی افی که در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم را دانلود کنید، قسمت های مربوطه را برش بزنید و سپس با چسب به هم بچسبانید. این کیک بر روی بشقاب یا ظرف مخصوص کیک ظاهر زیبایی دارد و همانند یک کیک واقعی است! برای شبیه سازی خامه کیک ،می توانید کیک را با تکه ای روبان بپوشانید و انتهای روبان را به هم گره بزنید. هر برش از کیک را با گل های کاغذی، پروانه یا هر چیز دیگری تزیین کنید. تصویری که به عنوان نمونه مشاهده می کنید با گل ادریس ظریف و برگ های سبز ساخته شده با مقوا تزیین شده است. برای هر میز در مهمانی خود یک کیک کاغذی تهیه کنید. این جعبه ها بسیار زیبا هستند و می توان آن ها را در جیب نیز قرار داد.

وسایل مورد نیاز :

قالب پی دی اف را بر روی مقوا چاپ کنید

ابتدا فایل پی دی اف را از اینجا دانلود کنید و آن را بر روی 12 ورقه مقوای قهوه ای روشن پرینت نمایید.

حالا قالب های پرینت شده را برش دهید:

12 برش از کیک کاغذی خود را با قیچی برش دهید. شما می توانید از دستگاه های دیجیتال برای برش نیز استفاده کنید.

قالب ها را نشان دار کرده و تا کنید.

  • از ابزار تا کردن مقوا و خط کش برای نشان دار کردن خطوط تای قالب استفاده کنید.
  • بعد از اینکه جای خطوطِ تا را مشخص کردید، آن را با دست بگیرید و تا کنید
  • از چسب نواری برای قرار دادن چسب بر روی قسمت های بالا و کناری کاغذ استفاده کنید.
  • به آرامی کاغذ را تا کنید و با انگشت خود محکم بر روی آن فشار وارد کنید.

برش های کیک کاغذی را با روبان بپوشانید:

حالا می توانید برش های کیک کاغذی خود را با شکلات، هدیه های کوچک یا هر چیزی که دوست داشتید پر کنید. به کمک روبان های صورتی رنگ زیبا آن را بپیچید.

بعد از اینکه روبان را روی کیک خود قرار دادید، می توانید روبان های ابریشمی و برگ های سبز رنگ را بر روی بالای برش های کیک متصل کنید.

گل های ابریشمی و برگ های مقوایی سبز( پی دی اف، وکتور و سایر فرمت های رایج این برگ ها در فایل دانلود قرار دارد) را با چسب حرارتی بر روی کیک بچسبانید.  برش های آماده شده کیک را کنار هم بچینید تا کیک دایره ای شکلی داشته باشید. خوب کار شما تمامی شده است. حالا جعبه هدیه زیبایی دارید که می توانید به مهمانان خود هدیه بدهید. ساده ، آسان و دوست داشتنی!

منبع: easypapercrafts

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا