آموزش جلیقه مردانه بافتنی

با سلام. امروز میخواهیم نحوه بافت جلیقه مردانی بافتنی  را خدمت شما هنرآموزان آموزش دهیم.

این جلیقه در سایز استاندارد برای مردان آموزش داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

همچنین لازم به ذکر است که اگر تجربه بالایی در بافتن دست پوش نداشتید، می توانید از فیلمهای ذیل جهت فراگیری پیش نیاز های مربوط به آموزش این دست پوش بهره ببرید:

  1. آموزش بافت از رو با دو میل
  2. بافت ژته،اضافه کردن دانه در بافتنی
  3. آموزش ساده بافی با دو میل

قبل از شروع آموزش، برای خرید کاموا از هنری با تنوع بالا در رنگ و برند کلیک کنید.

مرحله اول: جلو

۵۰ دانه سر انداخته، به صورت دو رج رو ، ۱ رج زیر ۴ سانتی متر می بافیم. بعد، نقشه را شروع کرده و چنین می بافیم: ۶ دانه را ۸ رج زیر بافته، ۶ دانه را ۲ رج رو، یک رج زیر می بافیم و هر ۸ رج یکبار این دو قسمت را جابجا می کنیم. در سمت وسط جلو ۳ دانه را زیر ۵ دانه را ، دو رج رو یک رج زیر ادامه می دهیم. ۳ دانه زیر را در رج برگشت چنین می بافیم : دو دانه را نبافته گرفته، یک دانه رو می بافیم. در رج رفت به صورت ۳ زیر می بافیم. قد بافت به ۳۵ سانتی متر که رسید ، یک دانه یک دانه کور می کنیم تا اینکه در جلو پس از سجاف ۱۱ سانتی متر باقی بماند.

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

قیمت انواع کاموا بافتنیخرید قلاب بافتنی

قد بافت به ۴۰ سانتی متر که رسید، به سمت آستین ۸ دانه اضافه می کنیم. در رفت و برگشت از کنار ۸ دانه، دو تا را دوتایکی کرده و ۱۲ بار تکرار می کنیم. حلقه آستین را مانند سجاف جلو می بافیم. قد بافت به ۶۳ سانتی متر که رسید، ۱۴ دانه کور می کنیم. ۸ دانه سجاف جلو را برای یقه پشت، ۱۳ سانتی متر دیگر بافته و کور می کنیم.

 

مرحله دوم: پشت

پشت : ۸۴ دانه سر انداخته : ۲ رج رو ، ۱ رج زیر ۴ سانتی متر می بافیم. با ساده بافی ادامه داده ، قد بافت به ۴۰ سانتی متر که رسید ، از هر دو طرف ۸ دانه اضافه کرده و مانند سجاف جلو می بافیم. قد بافت به ۶۳ سانتی متر که رسید ، دانه ها را کور می کنیم.

مرحله سوم: نقشه بافت

مرحله چهارم: نتیجه نهایی

اگر به بافتنی و قلاب بافی علاقه دارید پیشنهاد میکنم تریکو بافی رو شروع کنید و از آموزش بافت سبد تریکو هنری استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا