آموزش ساخت کیف کوچک چرمی مدل مثلثی

دوستان عزیز و هنرمندم سلام. امیدوارم ایام به کامتون باشه.

آموزش امروزمون یک کیف کوچولو برای پول خرد و خورده ریز داخل کیفتون هست.

چرم دوزی از جمله هنر های کاربردی و درآمد زا هست که برای ساخت انواع کیف و کفش و چیزهایی مثل جاسوییچی چرمی و دستبند های چرمی به کار می ره. چرم ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی در دسترس هستند.

یکی از ویژگی های خوب این هنر علاوه بر حس خوبی که از یک دست سازه هنری نصیب انسان می شود کاربردی بودن محصول نهایی است. برای این که آموزش چرم دوزی را به خوبی فرا بگیرید در ابتدا باید بدانید که وسایل مورد نیاز برای چرم دوزی چیست.

مواد و ابزار اولیه مورد نیاز :

اشبالت مصنوعی

نخ موم زده

مدبر جاسوئیچی

دکمه پیچی نک طلایی

چسب آهن

سوراخ کن دستی

سوزن

قیچی مخصوص چرم

https://honari.com/blog/images/leather/step/6/1.jpg?utm_source=blog&utm_medium=hyperlink&utm_campaign=content

الگوها:

مرحله اول:

ابتدا با استفاده از الگو (برای دانلود الگو بر روی دانلود فایل الگو در بالای صفحه کلیک کنید). طرح را روی چرم کشیده و برش می زنیم.

ابتدا با استفاده از الگو (برای دانلود الگو بر روی دانلود فایل الگو در بالای صفحه کلیک کنید. )طرح را روی چرم کشیده و برش میزنیم.

مرحله دوم:

محل های مشخص شده در الگو را با استفاده از پانچ سوراخ می کنیم.

محل های مشخص شده در الگو را با استفاده از پانچ سوراخ میکنیم

مرحله سوم: بندی که برای مدبر برش رو زدیم رو از داخل حلقه ی مدبر رد می کنیم و دو سر اون رو روی هم قرار می دیم و به صورتی که در تصویر مشاهده می کنید روی اون رو دوخت می زنیم.

بندی که برای مدبر برش رو زدیم رو از داخل حلقه ی مدبر رد می کنیم و دو سر اون رو روی هم قرار می دیم و به صورتی که در تصویر مشاهده می کنید روی اون رو دوخت می زنیم.

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

                 

مرحله چهارم: دو گوشه ی پایینی مثلث رو روی هم قرار می دیم به صورتی که سوراخ های پانچ شده روی هم قرار بگیرن و بعد قطعه ی پایینی دکمه رو از داخل سوراخ ها رد می کنیم .

دو گوشه ی پایینی مثلث رو روی هم قرار می دیم به صورتی که سوراخ های پانچ شده روی هم قرار بگیرن و بعد قطعه ی پایینی دکمه رو از داخل سوراخ ها رد می کنیم

مرحله پنجم: حالا قسمت بالایی دکمه رو روی قسمت پایینی می گذاریم و به هم وصل می کنیم. و با مقدار کمی چسب قسمت های باز رو به هم دیگه می چسبونیم که احیانا وسایل از داخل کیف بیرون نریزه.

حالا قسمت بالایی دکمه رو روی قسمت پایینی می گذاریم و به هم وصل می کنیم. و با مقدار کمی چسب قسمت های باز رو به هم دیگه می چسبونیم که احیاناوسایل از داخل کیف بیرون نریزه.

مرحله ششم: نتیجه ی نهایی این کیف چرمی کوچک ما به این شکل آماده میشه.

نتیجه ی نهایی این کیف چرمی کوچک ما به این شکل آماده میشه.

اگر کار با چرم براتون لذت بخشه بهتره به قسمت آموزش حکاکی روی چرم  هم سری بزنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا