انواع مدل ها و الگوهای کیف نمدی فانتزی زنانه و دخترانه

 

همراهان وبلاگ هنری سلام

 در راستای آموزش‌های نمددوزی، ما  چندین الگوی کیف نمدی پرکاربرد را در اختیار شما قرار می دهیم تا برای شروع کار دنبال الگو نباشید و به راحتی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پارچه های نمدی یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت کیف هستند و کار ما را برای دوختن کیف نمدی راحت می‌کنند. پارچه های نمدی  احتیاجی به دوردوزی ندارند  و به راحتی میتوانیم کیف نمدی زیبا و فانتزی را بدوزیم .

الگو و رعایت تناسب بین اجزاء مختلف در کاردستی با نمد بسیار مهم است. در ادامه چند نمونه از این مدل  کیف ها را معرفی می کنیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تهیه کیف نمدی توسط شما باشند و با ایده گرفتن از این مدل های زیبا و جالب، شیک ترین کیف را برای خود تهیه نمایید

:الگوهای کیف نمدی

   الگوی شماره 1:

  لگوی شماره 2:

 الگوی شماره 3:

 الگوی شماره 4:

الگوی کیف نمدی  با الگو های کیف های چرمی و پارچه ای تفاوت چندانی ندارد و شما می توانید از این الگو ها هم برای ساخت کیف نمدی استفاده کنید.

 الگوی شماره 5:

.

 الگوی شماره 6:

 الگوی شماره 7:

 الگوی شماره 8:

 الگوی شماره 9:

 الگوی شماره 10:

  

   الگوی شماره 11:

 الگوی شماره 12:

برای دوخت کیف نمدی مواد زیر لازم میشود:

پارچه نمدی:توجه داشته باشید که پارچه های نمدی با ضخامت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. پارچه های نمدی 5 میل، به دلیل ضخامت و قوامشان معمولا گزینه مناسب تری برای دوخت کیف های نمدی به حساب می آیند.

نخ

انواع سوزن

چسب حرارتی

برای دانلود الگوهای بیشتری برای نمددوزی، به الگوهای نمد دوزی سر بزنید.

امیدواریم از مشاهده انواع مدل کیف نمدی و الگوهای آن لذت برده باشید و با الهام گرفتن از این مدل های زیبا و جالب بهترین و شیک ترین مدل کیف را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و طرح ها و همچنین آموزش های متنوع در این زمینه به بخش آموزش نمددوزی  مراجعه نمایید.

شما میتوانید سوالات ونظرات خود را در مورد کیف نمدی و نمد دوزی با ما در میان بگذارید.smile 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا