آموزش نمد دوزی پنکیک صبحانه

سلام به شما دوستای خوب و هنرمندم امیدوارم که حالتون عالی باشه

امروز یه مطلب با موضوع آموزش نمددوزی پنکیک صبحانه براتون آماده کردم. :-D نمد دوزی یک هنر پر طرفدار در بین خانوم ها هست به دلیل کاربردی بودن و تنوع زیاد دست سازه های نمدی که به خصوص در زمینه ی تزیینات اتاق کودک و گیفت های مناسبتی طرفداران زیادی داره،بسیاری از خانوم ها از این هنر برای کسب و کار خانگی استفاده می کنند.شما با تمرین و تکرار می تونید مهارت تون رو در این هنر زیاد کنید و با نمد های رنگارنگ چیزهای قشنگ زیادی از جمله عروسک،وسایل تزیینی اشپز خونه (مثل کاور دستگیره در یخچال)،وسایل تزیینی اتاق کودک،گیفت های زیبا برای مناسبت های مختلف و…درست کنید و لذت ببرید. ;-) پس اگر علاقه مند به یادگیری این هنر زیبا هستید ما در وبلاگ هنری کلی مطالب آموزش نمد دوزی داریم که میتونه براتون مفید باشه.پس همراه باشید با آموزش نمد دوزی پنکیک صبحانه : 

وسایل مورد نیاز برای آموزش نمد دوزی پنکیک صبحانه : 

مرحله ی اول:

 

دو تا دایره ی بزرگ هم اندازه از نمد کرمی و چند دایره ی کوچیک از نمد آبی تیره بچینید.دو دایره ی کرمی رو روی هم بگذارید

مرحله ی دوم:

دو قطعه ی دایره ی کرمی رنگ رو با دور دوزی با نخ معمولی بدوزید اما یک قسمت کوچیک رو برای وارد کردن پشم شیشه، دوخته نشده باقی بذارید.

مرحله ی سوم:

کمی پشم شیشه وارد دایره کنید و اون قسمت باقی مونده رو بدوزید.

بسته به سلیقه و امکاناتتون می تونید با دست و نخ دمسه دو داره رو به شکل دور دوزی به هم بدوزید یا از چرخ خیاطی و نخ معمولی استفاده کنید که نمونه هر دو رو در تصویر زیر می بینید.

مرحله ی چهارم:

حالا نوبت میرسه به بلوبری های روی پنکیک های نمدی مون.وسط هر دایره ی آبی یک ضربدر با نخ دمسه ی سفید بدوزید.بعد دور دایره رو با نخ معمولی هم رنگ نمد آبی دوخت بزنید به طوری که نخ رو زیر و روی نمد میبرید.به تصویر زیر دقت کنید تا کاملا متوجه بشید.

مرحله ی پنجم:

یک قطعه ی کوچک پشم شیشه گلوله کنید و وسط دایره بگذارید بعد نخ آبی رو بکشید تا دایره جمع بشه .

نخ رو کامل بکشید و گره بنید ولی مواظب باشید چون اگر خیلی محکم نخ رو بکشید ممکنه نخ پاره شه و در بره

بلوبری های شما آماده هستن میتونید اون ها رو روی پنکیک های نمدی بچسبونید .

این هم از نتیجه ی نهایی آموزش پنکیک صبحانه نمدی 

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه و لذت برده باشید.در آینده براتون باز هم مطالب اموزش نمد دوزی خیلی جذابی خواهیم گذاشت پس همراه ما باشید?

چنانچه علاقه مند به یادگیری نمد دوزی و همچنین برای آموزش دوخت دندان موشی که بسیار مورد استفاده در هنر نمد دوزی هستید می توانید به صفحه آموزش نمد دوزی  مراجعه کنید.

 

اگر به دنبال آموزش های بیشتر هستید  ومیخواهید وارد دنیای نمدی بشوید می توانید به صفحه  نمددوزی سر بزنید.

 

 

سایت منبع: burntmuffin.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا