گردنبند دست ساز سینه ریز مروارید

ساخت گردنبند دست ساز که یکی از زیور الات دست ساز می تواند یکی از زیباترین و قابل استفاده ترین وسایل دست سازی باشد که قادر به ساخت آن در خانه هستیم. ساخت زیورآلات دست ساز در خانه، می تواند برای هر خانمی یکی از زیباترین هنرهای دستی باشد که در خانه قادر به انجام آن خواهند بود. اینکه بتوانند برای خود زیورآلات بدلی و مرواریدی بسازند و از آن نهایت استفاده را ببرند.
به واقع اکسسوری ها و زیور آلات (خواه بدلی و غیر بدلی) جزیی جدایی ناپذیر از مد و استایل خانم ها از دیرباز تا به امروز هستند.
در این مقاله آموزشی سعی داریم تا آموزش ساخت یک پردنبند دست ساز زیبا و آسان را آموزش دهیم. با کمک این آموزش می توانید بسته به سلیقه شخصی خودتان، با اندکی تغییر و تنوع، گردنبندهای زیبا و متنوعی را بسازید و از استفاده از آنها لذت ببرید. با استفاده از این آموزش و صرف کمی حوصله می توانید اکسسوری زیبا و دست ساز که ویژه خودتان است را بسازید و به کار ببرید.
برای این آموزش ساخت یک گردنبند دست ساز مروارید را در نظر گرفته ایم. با استفاده از این آموزش حتی می توانید به جای استفاده از مرواریدهای بدلی از مروارید های اصل نیز استفاده نمایید و برای خودتان یک گردنبند دست ساز مروارید سینه ریز و یا انواع زیور آلات ارزشمندی را بسازید.

گردنبند دست ساز

 

لوازم مورد نیاز برای ساخت گردنبند دست ساز :
مروارید در رنگ یا رنگهای دلخواه
میخ ته گرد
• قفل گردنبند
سیم چین
دم گرد
دم باریک

گردنبند دست ساز

مراحل ساخت گردنبند دست ساز مروارید:
مرحله اول:
در اولین مرحله باید ابتدا پایه های فلزی گردنبند را از درون مروارید بگذرانید و سپس انتهای پایه را خم کنید و بچینید. تعداد سی و پنج عدد دانه مروارید را جدا کنید و تمامی این دانه های مرواریدتان را به این ترتیب آماده کنیدتا برای مرحله بعدی آماده شوند.

گردنبند دست ساز

مرحله دوم:
حالا در این مرحله از کار باید قسمت پایه حلقه ای مرواریدهایی را که در مرحله پیش آماده نموده بودید را درون یکدیگر بگذارید و لینک کنید. به این ترتیب تمامی سی و پنج مرواریدی را که آماده کرده بودیم به یکدیگر وصل و حلقه می کنیم و به صورت یک رشته از مرواریدها در می آوریم. در انتها نیز قفل گردنبند را به قسمت پایانی دو سر این رشته می زنیم و وصل می‌کنیم.

گردنبند دست ساز

 

مرحله سوم:
سی و هفت عدد دانه ی مروارید دیگر را همانند مرحله اول آماده می کنیم. قسمت وسط رشته مرواریدهایی که آماده کرده بودیم را مشخص می کنیم و مروارید های آماده شده در مرحله پیش را از وسط این رشته به طور مساوی از دو طرفِ وسط متصل می کنیم. چهار عدد از سمت راست و چهار عدد از سمت چپ مرواریدی که به وسط رشته وصل کرده ایم. یعنی در مجموع نه عدد مروارید در این ردیف وصل می نماییم.

گردنبند دست ساز

سپس در مرحله بعد، یعنی برای ردیف بعدی، همین کار را تکرار می کنیم. یک دانه مروارید در وسط و سه عدد از سمت راست آن دانه و سه عدد هم در سمت چپ آن دانه وصل می کنیم.

گردنبند دست سازبه همین ترتیب ردیف های بعدی را وصل می کنیم و این کار را تا آنجا ادامه می دهیم که در ردیف انتهایی تنها یکدانه مروارید باقی مانده باشد.

گردنبند دست ساز

تصویر نهایی از گردنبند دست ساز مرواریدی که با هم آماده کرده ایم. به همین سادگی و بدون هیچ پیچیدگی و یا تخصص خاصی می توانید در منزل گردنبندی بسیار زیبا و مجلسی برای خود و یا عزیزانتان بسازید.

گردنبند دست ساز

آموزش ساخت زیورآلات دست ساز یکی از زیباترین و کارآمدترین آموزشهایی است که برای هر خانمی بسیار کاربردی می باشد.
• اگر شما نیز به فراگیری ساخت گردنبند دست ساز، دستبند یا گوشواره، و کلا زیور آلات دست ساز علاقمند هستید، به راحتی می توانید با استفاده از آموزش های رایگان آموزش زیور آلات دست ساز در سایت هنری ، به صورت رایگان این هنر زیبا را بیاموزید. و لوازم مورد نیازتان را نیز می توانید از همین سایت تهیه نمایید.

 

 

سایت منبع: lc.pandahall.com

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا