نقشه شماره دوزی ادم برفی

دوستان عزیزم سلام، نقشه شماره دوزی آدم برفی رو براتون آماده کردیم که میتونید از این طرح خوشگل و بانمک برای همه جا استفاده کنید. مثل قاب، سرویس کودک، روی کیف، به نظر من روی کلاه لباس های زمستونی یا پشت لباس خیلی جذاب هست و خیلی چیزهای دیگه که شاید به ذهن شما برسه.

از هنر شماره دوزی میتونید برای تزئین کیف، کفش، لباس و حتی تزیینات دکوراسیون منزلتون استفاده کنید. اگر هنوز مهارت کافی در شماره دوزی ندارید، برای تسلط بیشتر در این هنر کلاس آموزش شماره دوزی را دنبال کنید.

ابعاد این الگو ۵.۵ *۵.۵ سانتی متر روی پارچه ۱۴ کانت سفید می باشد.

نقشه شماره دوزی ادم برفی

شروع دوختن طرح آدم برفی

برای شروع دوختن الگوی شماره دوزی طرح آدم برفی به وسایل زیر احتیاج دارید:

برای اجرای الگوی شماره دوزی طرح آدم برفی ابتدا تعداد خانه های الگو را شمارش میکنیم، ‎بعد پارچه را مطابق اندازه نقشه انتخاب میکنیم.

الگوی شماره دوزی طرح آدم برفی

نقشه خوانی

‎بر روی هر نقشه رنگ ها را با حروف لاتین یا علامت های دیگر جداسازی کرده اند، در پایین هر نقشه جدولی هست که علامت هر رنگ روی نقشه را کنار شماره نخ که باید استفاده شود قرار داده است، مانند تصویر زیر:

روش دوخت

‎روش دوخت، ضربدری می باشد. یک دور رفت و دور برگشت دارد و حالت ضرب پیدا می کند.

در این کار شمارش و دقت در دوخت بسیار مهم است چون با یک دانه جابجایی تمام نقشه جابجا می شود. برای دانلود الگوی طرح آدم برفی در سایز اصلی بر روی «دانلود فایل الگو» در زیر کلیک کنید:

دانلود الگوی شماره دوزی طرح آدم برفی

امیدوارم از الگوی شماره دوزی طرح آدم برفی لذت برده باشید. الگوهای شماره دوزی تنوع زیادی دارند و ما سعی کردیم در دسته های متنوعی جمع آوری کنیم تا شما راحت تر بتونید طرح مورد نظرتون رو پیدا کنید. کافیه رو لینکی که پایین هست کلیک کنین تا با طرح های دیگر هم آشنا شوید:

طرح شماره دوزی ساده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا