آموزش شماره دوزی طرح ستاره

 

سلام به شما دوستان گل و هنرمند و همراهان همیشگی هنری. با آموزش شماره دوزی طرح ستاره از صفر تا صد و بصورت 100% رایگان، در قالب آموزش های تصویری و متنی کاملا کاربردی در خدمتتون هستیم.

همونطور که می دونید شماره دوزی یک هنر بسیار سرگرم کننده و در عین حال راحت هست که با دونستن چند تکنیک ساده شما به راحتی میتونید انواع طرح ها رو از روی الگو بدوزید. اگر علاقمندید شماره دوزی رو بصورت حرفه ای و تخصصی از پایه تا پیشرفته یاد بگیرید، پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره آموزش شماره دوزی آکادمی هنری هستش.

پارچه های شماره دوزی شده کاربرد های مختلفی دارند که از اون ها میشه به کاور کوسن, رومیزی, قاب دیواری, زیورآلات و حتی قاب گوشی موبایل اشاره کرد.

امروز هم ما براتون آموزش شماره دوزی طرح ستاره ای رو آماده کردیم که برای افراد مبتدی خیلی آسون هست پس وسایلتون رو آماده کنید و با ما همراه باشید.

وسایل لازم برای شماره دوزی طرح ستاره

 

+ نخ دمسه در رنگ های نارنجی و گلبهی

+ پارچه شماره دوزی

+ کارگاه شماره دوزی

+ قیچی

+ سوزن شماره دوزی

 

مراحل آموزش شماره دوزی طرح ستاره

قدم اول:

پارچه روی کارگاه ثابت کنید و طبق الگوی زیر دوخت رو شروع کنید

در این الگو,خونه های مربعی نشونه ی نخ رنگ نارنجی و خونه هایی که عدد سه دارند نشونه ی نخ رنگ گلبهی هستند در این تصاویر ما اول بخش نارنجی ستاره رو دوختیم

قدم دوم:به همین روش دوخت ضربدری رو ادامه بدید تا همه ی خونه های رنگ مورد نظر پر شه

قدم سوم:وقتی همه ی خونه های نارنجی رنگ رو دوخت ضربدری زدیم نخ رو پشت پارچه می بریم و گره میزنیم

قدم چهارم:

حالا نخ گلبهی رو بر می داریم و شروع میکنیم به دوختن خونه هایی که عدد سه دارند با نخ گلبهی رنگ

قدم پنجم:

بعد از این که قسمت های گلبهی رو هم دوخت ضربدری زدیم نخ رو میبریم پشت پارچه و گره می زنیم و بعد دور ستاره رو با یه نخ تیره رنگ و معمولی می دوزیم

این هم نتیجه ی پایانی کار ما،این طرح یک طرح ساده بود که برای شروع کار شماره دوزی بسیار مناسب هست

اگر به هنر شماره دوزی علاقمند هستید و می خواهید آن را به صورت حرفه ای و تخصصی تر فرا بگیرید، می توانید از کلاس آموزش شماره دوزی در سایت هنری به رایگان استفاده نمایید.

چنانچه علاقه مندید طرح های جدید را در هنر شماره دوزی تجربه کنید می توانید به صفحه های آموزش شماره دوزی ساعت و آموزش جعبه شماره دوزی مراجعه کنید و از آموزش های رایگان سایت هنری استفاده نمایید همچنین ابزار و مواد ساخت هر یک از موارد گفته شده را می توانید در قالب بسته یا پک از سایت تهیه نمایید.

منبع: یوتیوب

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا